ROI in de sociale netwerken
De tijd dat adverteerders er gebruik van maakten "omdat het niet veel kost en je voelt dat er iets gaande is", is voorbij. De sociale netwerken zijn niet ver verwijderd van volwassenheid en sprokkelen beetje bij beetje bijval bij de andere media. Maar toegang krijgen tot dat statuut betekent ook de ROI ondergaan. Is die meetbaar? Hoeveel kost het gebruik van de sociale netwerken? Wat brengt het op? Wat zijn die gegevens echt waard? Allemaal antwoorden om te overwegen in termen van een POE-aanpak.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]