Eind 2015 heeft Roompot Vakanties, samen met zijn Nederlandse communicatiepartner The Media Outfit (Amsterdam), besloten om het mediacommunicatiebudget voor België onder te brengen bij Mediaplus.
In nauwe samenwerking met The Media Outfit werden de eerste strategische en tactische plannen voorgelegd om zo snel mogelijk de awareness van het merk te verhogen. Om de verhuur van huisjes in de vakantieparken extra in de kijker te zetten op de Belgische markt zal Roompot Vakanties binnenkort te zien zijn op televisie met klassieke spots, aangevuld door een informerende printcampagne. De opzet van de campagne is voornamelijk om het diverse aanbod in de vakantieparken naar voren te brengen, en zo de Belgische gezinnen te overtuigen om Roompot Vakanties te overwegen in 2016.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]