Eind 2015 heeft Roompot Vakanties, samen met zijn Nederlandse communicatiepartner The Media Outfit (Amsterdam), besloten om het mediacommunicatiebudget voor België onder te brengen bij Mediaplus.
In nauwe samenwerking met The Media Outfit werden de eerste strategische en tactische plannen voorgelegd om zo snel mogelijk de awareness van het merk te verhogen. Om de verhuur van huisjes in de vakantieparken extra in de kijker te zetten op de Belgische markt zal Roompot Vakanties binnenkort te zien zijn op televisie met klassieke spots, aangevuld door een informerende printcampagne. De opzet van de campagne is voornamelijk om het diverse aanbod in de vakantieparken naar voren te brengen, en zo de Belgische gezinnen te overtuigen om Roompot Vakanties te overwegen in 2016.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]