Roosmarijn Quartier doet mee aan TUI Holiday at Home-challenge

Er is over huidige Covid-19 crisis al veel gezegd en geschreven. “Ik hoef jullie dan ook niet meer uit te leggen dat onze sector, toerisme, opnieuw zwaar is getroffen,” zegt Roosmarijn Quartier, head of marketing communications TUI Benelux, in een persoonlijke oproep die ze stuurde naar collega-marketeers.
“Gezondheid primeert, daar staan we 100% achter. Maar we kijken vooral uit naar betere tijden. Tijden waarin mensen terug zichzelf kunnen zijn, onder de mensen kunnen komen en ja, ook terug kunnen reizen. Want dat kan nu even niet. En dat fijne gevoel, zeker bij de eerste zonnige dagen van het jaar, missen we toch allemaal? In deze hectische tijden verlangen we misschien wel extra naar dat lekkere vakantiegevoel. Daar heb je op dit moment iets meer creativiteit voor nodig. Mag ik jullie daarom vragen om mee te doen aan de Holiday at Home-challenge van TUI? Haal je vakantie weer even terug en maak je leukste vakantiefoto na. Als je bijvoorbeeld onder de douche staat en je doet je ogen dicht, dan lijkt dat bijna op die waterval op Kos. Lekker snorkelen in bad, een romantische zonsondergang op je balkon of cocktails drinken in je bikini voor de openhaard.
Deel deze foto naast de oorspronkelijke vakantiefoto op Instagram met @TUIBelgium en #keepdreaming. We weten dat het niet echt is maar het voelt gewoon goed. Heerlijk om weer even weg te dromen!”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]