Er is over huidige Covid-19 crisis al veel gezegd en geschreven. “Ik hoef jullie dan ook niet meer uit te leggen dat onze sector, toerisme, opnieuw zwaar is getroffen,” zegt Roosmarijn Quartier, head of marketing communications TUI Benelux, in een persoonlijke oproep die ze stuurde naar collega-marketeers.
“Gezondheid primeert, daar staan we 100% achter. Maar we kijken vooral uit naar betere tijden. Tijden waarin mensen terug zichzelf kunnen zijn, onder de mensen kunnen komen en ja, ook terug kunnen reizen. Want dat kan nu even niet. En dat fijne gevoel, zeker bij de eerste zonnige dagen van het jaar, missen we toch allemaal? In deze hectische tijden verlangen we misschien wel extra naar dat lekkere vakantiegevoel. Daar heb je op dit moment iets meer creativiteit voor nodig. Mag ik jullie daarom vragen om mee te doen aan de Holiday at Home-challenge van TUI? Haal je vakantie weer even terug en maak je leukste vakantiefoto na. Als je bijvoorbeeld onder de douche staat en je doet je ogen dicht, dan lijkt dat bijna op die waterval op Kos. Lekker snorkelen in bad, een romantische zonsondergang op je balkon of cocktails drinken in je bikini voor de openhaard.
Deel deze foto naast de oorspronkelijke vakantiefoto op Instagram met @TUIBelgium en #keepdreaming. We weten dat het niet echt is maar het voelt gewoon goed. Heerlijk om weer even weg te dromen!”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]