Stéphane Lucien en Benoit Michielsens, twee experts uit de wereld van de Ad Tech, lanceren root. Dat nieuwe bedrijf biedt verschillende diensten aan, zoals digitale consultancy voor pitching en auditing van media en tech, digitale strategie en programmatic, beheer en installatie van datasystemen (DMP), inkoopplatforms (DSP) en verkoopplatforms (SSP) en digitale HR-ondersteuning. Stéphane Lucien (Space, IPG Mediabrands) en Benoit Michielsens (Dentsu Aegis, Havas Media) richten het bedrijf op als antwoord op de groeiende vraag naar consulting in digitale transformatie, audit, technologie en data.

Stéphane Lucien
Volgens Stéphane Lucien is root gebaseerd op een eenvoudig concept: « de behoeften van onze klanten nakijken, hen advies geven en uitvoering bieden. Wij zijn “doers” in plaats van "tellers". Alleen onafhankelijke adviesbedrijven kunnen de klant dagelijks bijstaan op kantoor en zijn personeel trainen. »

Benoit Michielsens
Volgens Benoit Michielsens « is er al geruime tijd veel vraag naar ondersteuning van adverteerders, regieën en zelfs technologiebedrijven. De Belgische markt is complex en er zijn maar weinig experts die de leiding kunnen nemen over een digitaal probleem, vooral als het het beheer en de implementatie van technologie vereist is en gaat over lange projecten. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]