Stéphane Lucien en Benoit Michielsens, twee experts uit de wereld van de Ad Tech, lanceren root. Dat nieuwe bedrijf biedt verschillende diensten aan, zoals digitale consultancy voor pitching en auditing van media en tech, digitale strategie en programmatic, beheer en installatie van datasystemen (DMP), inkoopplatforms (DSP) en verkoopplatforms (SSP) en digitale HR-ondersteuning. Stéphane Lucien (Space, IPG Mediabrands) en Benoit Michielsens (Dentsu Aegis, Havas Media) richten het bedrijf op als antwoord op de groeiende vraag naar consulting in digitale transformatie, audit, technologie en data.
Volgens Stéphane Lucien is root gebaseerd op een eenvoudig concept: « de behoeften van onze klanten nakijken, hen advies geven en uitvoering bieden. Wij zijn “doers” in plaats van "tellers". Alleen onafhankelijke adviesbedrijven kunnen de klant dagelijks bijstaan op kantoor en zijn personeel trainen. »
Volgens Benoit Michielsens « is er al geruime tijd veel vraag naar ondersteuning van adverteerders, regieën en zelfs technologiebedrijven. De Belgische markt is complex en er zijn maar weinig experts die de leiding kunnen nemen over een digitaal probleem, vooral als het het beheer en de implementatie van technologie vereist is en gaat over lange projecten. »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]