
Rossel Advertising creëert een nieuwe afdeling, MBD (Marketing Business Development), een cel die een 100% digitale expertise samenbrengt - transversaal voor heel de groep. Sébastien Dellis (voormalig managing director van Netevents) zal deze afdeling leiden. De overige medewerkers zijn Céline Branders (digital marketing insights expert), Ingrid Bonten (business & marketing officer) en het trafficking team onder leiding van Koen Ardies.
De competenties van deze nieuwe cel zorgen voor oplossingen met betrekking tot digitale activiteiten, zoals het beheer van een programmatic-aanpak, het opzetten van nieuwe oplossingen (DMP, modelling,...), de optimalisering van bestaande aanbiedingen (video, native, mobile,...), met daarnaast het aanmaken van de ratecard en de vertegenwoordiging van Rossel bij de commissies van onder meer CIM, DMA en OPPA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]