Rossel Advertising creëert een nieuwe afdeling, MBD (Marketing Business Development), een cel die een 100% digitale expertise samenbrengt - transversaal voor heel de groep. Sébastien Dellis (voormalig managing director van Netevents) zal deze afdeling leiden. De overige medewerkers zijn Céline Branders (digital marketing insights expert), Ingrid Bonten (business & marketing officer) en het trafficking team onder leiding van Koen Ardies.
De competenties van deze nieuwe cel zorgen voor oplossingen met betrekking tot digitale activiteiten, zoals het beheer van een programmatic-aanpak, het opzetten van nieuwe oplossingen (DMP, modelling,...), de optimalisering van bestaande aanbiedingen (video, native, mobile,...), met daarnaast het aanmaken van de ratecard en de vertegenwoordiging van Rossel bij de commissies van onder meer CIM, DMA en OPPA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]