Rossel Advertising haalt Google Analytics 360 in huis
Rossel Advertising gebruikt voortaan Google Analytics 360. “De kracht van een tool als Google Analytics hoeft geen betoog meer. Met hun gloednieuwe professionele oplossing, Google Analytics 360, is het voortaan mogelijk doelgroepsegmenten naar onze adserver te exporteren. Hierdoor kunnen wij ons op verschillende sites tot specifieke doelgroepen richten. De criteria om de doelgroep te bepalen, zijn sociaal-demografische kenmerken, interesse, de aankoopfase, naast de reeds beschikbare criteria via de adserver zoals geografische kenmerken, het type aansluiting, het type besturingssysteem enzovoort,” vertelt Sébastien Dellis, hoofd van de afdeling MBD, die instaat voor de keuze, de uitvoering en ontwikkeling van de commerciële oplossingen die uit deze nieuwe tools voortvloeien (native, data, programmatic, mobile). “Dankzij deze tool zal de ROI van de campagnes van onze adverteerders alleen maar stijgen."
Met Cross Device is Rossel Advertising het eerste Belgische bedrijf dat specifieke dataoplossingen aanbiedt op alle dragers: mobile web, desktop en applicaties. Via deze samenwerking wil Rossel Advertising zijn positie als pionier op het vlak van digitale oplossingen in stand houden.