Rossel Advertising is Sprout to be Brussels

logo-Sprout

Agenda / Communication / News

bruxelles brussels brussel

Elk jaar zet Rossel Advertising zich in voor het goede doel. Na COP 21 vorig jaar vestigt Rossel Advertising dit jaar de aandacht van zijn teams en klanten op het bijzonder moeilijke jaar voor Brussel onder het motto Sprout to be Brussels. De campagnebeelden werden verzorgd door Shake.

Van 3 tot 10 december trekken de teams van Rossel Advertising als volleerde gidsen met hun klanten door Brussel. Elke dag staat een bekende of onbekende, een vertrouwde of bijzondere locatie op het programma: het Nationaal Instituut voor Radio-omroep in Flagey, de Villa Empain, de crowdfundingbrouwerij Brussels Beer Project, het Millennium Iconoclast Museum of Arts enz.

Bovendien nodigt Rossel Advertising al zijn klanten en partners uit op het spetterende avondfeest op woensdag 7 december in het iconische PIAS-gebouw (voormalige hoofdzetel van de krant Le Peuple). Achter het fornuis staat Yannick Van Aeken, de rijzende ster uit de Brusselse gastronomie en chef van het restaurant Humphrey (ex-souschef van Noma in Kopenhagen). De gerenommeerde dj Patrick Balzat en een surprise rockgroep zetten de avond verder luister bij. Met al deze Brusselse talenten wordt het gegarandeerd een Sprout to be Brussels-topavond.

En last but not least: grote en kleine adverteerders profiteren exclusief van interessante aanbiedingen voor digitale of gedrukte advertenties. Een mooie kans om de economie in de hoofdstad te steunen en mee de warme boodschap uit te dragen van de krant Le Soir, die tijdens deze actieweek dagelijks een van de bijzondere wijken van Brussel zal belichten.