Rossel Advertising verwelkomt nieuw talent

News / People

Rossel advertising logoRossel Advertising verwelkomt vier nieuwe collega’s. Mélanie Pierlot koestert een passie voor media en reclame. Ze besliste dan ook om marketingcommunicatie te gaan studeren aan de ULB. Na haar opleiding ging ze aan de slag in het departement Trading & Revenue van RMB, waar ze verantwoordelijk was voor het beheer van de audiovisuele campagnes van mediabureaus. Vervolgens stapte ze over naar het marketingdepartement van RMB, waar ze actief was in het analyseren van CIM-publieksonderzoeken om commerciële salesportfolio's op te stellen. Nu is ze Digital & Marketing Project Manager binnen het departement Marketing & Business Development van Rossel Advertising.
MELANIE PIERLOTKim Meulemans heeft de schoolbanken gecombineerd met twee leerzame jaren bij Microsoft (EBC). Daarna nam ze een commerciële functie op in een vzw van de ULB. Zodra haar studie in Digital Marketing beëindigd was, besloot ze om als Digital Marketing Executive aan de slag te gaan in het departement Marketing & Business Development.
Kim MeulemansNa 5 jaar communicatie en reclame te hebben gestudeerd aan het IHECS en een eerste professionele ervaring in een creatief bureau (Duval Guillaume), vervoegde Charlotte Taymans zich bij de regie Rossel Advertising om als Account Executive So Soir de commerciële digitale activiteit van So Soir uit te werken.
Charlotte TaymansJustine Lénelle heeft een diploma Marketing en Communicatie/public relations op zak. Ze zette haar eerste professionele stappen als Marketing Officer bij KPMG en bekleedde vervolgens de functie van Inside Sales Officer bij Total Belgium. Vandaag gaat ze bij Mag Advertising aan de slag als Account Manager Crossmedia. Zij staat in voor de promotie van het digitale aanbod en in het bijzonder het aanbod inzake native advertising.
Justine Lenelle