Rossel Advertising wordt ‘mediactivist’

In het licht van de explosieve groei binnen de mediasector, de exponentiële toename van touchpoints en de toename van reclamemogelijkheden, kiest Rossel Advertising voor een vernieuwende aanpak en een nieuw elan. Voortaan werpt de commerciële regie van de Groep Rossel zich op als heuse zakenpartner, ondersteund door een campagne ontwikkeld door Shake. Een nieuwe marktpositie die kracht wordt bijgezet met de slogan: “Mediactivate your Business”. De cijfers spreken voor zich. Als marktleider bereikt Rossel Advertising elke week 70 % van de Franstalige bevolking in België en meer dan 70 % van de verantwoordelijken voor aankoop. Bovendien bereiken de mediamerken van de groep niet minder dan 43 % van de Franstalige internetgebruikers. Vandaag wil de groep al deze troeven uitspelen om, op creatieve en efficiënte wijze, zijn zowat 3,8 miljoen lezers/internetgebruikers in contact te brengen met adverteerders. Speerpunt in deze interne revolutie wordt het commerciële team, dat een actieve en adviserende rol zal vervullen. Meer dan ooit zullen de ‘mediactivisten’ – zoals Rossel Advertising voortaan zijn medewerkers noemt – een veelzijdige, creatieve rol spelen, over de verschillende media heen, zowel on- als offline, en zullen zij deel uitmaken van multidisciplinaire teams die mediatools uitwerken op maat van elke klant. Met het oog op die verregaande persoonlijke aanpak worden taskforces opgezet die de voor de adverteerder vereiste expertises bundelen. Brand content, native, gedrukte of digitale oplossingen … een pasklaar antwoord is er niet en een voorgekauwd plan evenmin. Elke aanvraag wordt als een compleet nieuwe uitdaging aangepakt.
Uiteraard vereist zo'n sterk Growth Marketing-gerichte dynamiek een aantal krachtige tools voor analyse, onderzoek, targeting en versterking. In dat verband kunnen de teams van de regie al terugvallen op talloze succesverhalen met grote adverteerders als Lidl, Douwe Egberts, ING, Ladbrokes, Fairebel, enz. Gezien de mooie resultaten zet de regie vol vertrouwen in op het nieuwe model en de nieuwe generatie experts. Als blijk van het vertrouwen in de nieuwe aanpak – “Mediactivate your Business” – zet Rossel Advertising de deur open voor een systeem van success fee. Met andere woorden: een heuse revolutie voor de klanten van Rossel Advertising, voor de media én de zakenwereld.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]