Rossel neemt 20 Minutes op in Belgische packages
Aansluitend bij de participatie in het kapitaal van 20 Minutes door groep Rossel, zal de regie van Rossel Advertising vanaf vandaag instaan voor de commercialisering van de Belgische IP’s van de site 20Minutes.fr. Rossel Advertising zal in zijn digitale news packages het publiek van 20 Minutes opnemen voor alle toestellen (web, smartphones, tablets). 20 Minutes richt zich tot een actief publiek van jonge stedelingen die gepassioneerd zijn door nieuws, sport en stedelijke cultuur. Een uitgelezen doelpubliek dus, dat de reeds performante digitale packages komt versterken. Met dit nieuwe akkoord positioneert Rossel Advertising zich meer dan ooit als een toonaangevende regie voor Franstalige informatiemerken: 20 Minutes bereikt elke maand 18,5 miljoen gebruiker via print, web, mobiel en tablets. 20 Minutes is vandaag het belangrijkste nieuwsmerk voor min 50-jarigen in Frankrijk. Met 1,9 miljoen volgers op Twitter en 1,6 miljoen fans op Facebook genereert 20 Minutes meer dagelijkse interacties op sociale netwerken dan om het even welke andere Franse informatiesite (bron: ACPM ONE Global V1 2016; Graphystories report, februari 2016).