Roularta Advertising versterkt AdTech-diensten

News / People

Om een nog sterkere AdTech-service te garanderen, brengt Roularta Advertising enkele wijzigingen in het team aan. Lara Chammah wordt verantwoordelijk voor Campaigning. Ze neemt die verantwoordelijkheid over van Philippe De Brabanter, die als Project Manager een nieuwe uitdaging in het datateam van Chief Digital Officer Stefan Seghers aangaat. Lara Chammah blijft Head of Digital.
 
Roularta Advertising zet volop in op de nieuwste Advertising Technology-tools. Daardoor kunnen de prestaties van digitale campagnes beter gemonitord en bijgestuurd worden. Dat gebeurt zodra de campagne op de platformen van Roularta loopt. Voor de optimalisatie van de campagneresultaten kan Lara Chammah rekenen op een team van drie ervaren specialisten: Tiziana Troisi, Filip De Neef en Kelly Meert. In deze specifieke rol zal zij rapporteren aan Mark Daemen, Director Strategy & InnovationMark Daemen: “Met deze stap wil Roularta Advertising de link tussen de klanten, het salesteam en de resultaten van de digitale campagnes nog beter op elkaar afstemmen.”
 
Roularta Advertising blijft inzetten op innovatie en diepgaande data-analyses. Daarvoor zijn Kaat Cossey (Digital Technical & Implementing Manager) en Jari Evenepoel (Yield Manager) verantwoordelijk. In deze context zoekt Roularta Advertising een Ad Ops Manager die met front-end development skills de technologie aan de bron beheert en bij Roularta Advertising mee richting geeft aan de toekomst op het vlak van digitale advertenties. Dit kernteam voor digitale transitie wordt eveneens aangestuurd door Mark Daemen.