Westtoer en Roularta Custom Media slaan de handen in elkaar voor de realisatie van een gloednieuw magazine dat de West-Vlaming zal informeren over het vernieuwde fietsnetwerk. Het magazine valt eind maart 2016 in de bus van elke West-Vlaming.
In 2016 is het precies tien jaar geleden dat het West-Vlaamse fietsnetwerk in gebruik is genomen. Doorheen de jaren onderging de verkeersinfrastructuur meerdere ingrepen, waardoor een herziening van het fietsnetwerk een noodzaak werd. De aanpassingen aan het netwerk zijn inmiddels gestart en worden afgerond in maart 2016. Met een gloednieuw magazine rond het vernieuwde fietsnetwerk wil Westtoer de West- Vlaming uitgebreid inspireren en informeren. Voor de realisatie en druk van dit magazine schreef Westtoer in juni 2015 een overheidsopdracht uit. Roularta Custom Media haalde de opdracht binnen. Het magazine zal 40 pagina’s tellen en wordt eind maart 2016 verspreid over de volledige provincie West-Vlaanderen. Het magazine maakt deel uit van een uitgebreide promotiecampagne rond de vernieuwde fietsnetwerken in de vier West-Vlaamse regio’s. Roularta Custom Media zal instaan voor redactie, lay-out, druk en verzending van het magazine.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]