
Westtoer en Roularta Custom Media slaan de handen in elkaar voor de realisatie van een gloednieuw magazine dat de West-Vlaming zal informeren over het vernieuwde fietsnetwerk. Het magazine valt eind maart 2016 in de bus van elke West-Vlaming.
In 2016 is het precies tien jaar geleden dat het West-Vlaamse fietsnetwerk in gebruik is genomen. Doorheen de jaren onderging de verkeersinfrastructuur meerdere ingrepen, waardoor een herziening van het fietsnetwerk een noodzaak werd. De aanpassingen aan het netwerk zijn inmiddels gestart en worden afgerond in maart 2016. Met een gloednieuw magazine rond het vernieuwde fietsnetwerk wil Westtoer de West- Vlaming uitgebreid inspireren en informeren. Voor de realisatie en druk van dit magazine schreef Westtoer in juni 2015 een overheidsopdracht uit. Roularta Custom Media haalde de opdracht binnen. Het magazine zal 40 pagina’s tellen en wordt eind maart 2016 verspreid over de volledige provincie West-Vlaanderen. Het magazine maakt deel uit van een uitgebreide promotiecampagne rond de vernieuwde fietsnetwerken in de vier West-Vlaamse regio’s. Roularta Custom Media zal instaan voor redactie, lay-out, druk en verzending van het magazine.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]