Met Le Vif krijgt nu ook het Franstalige actualiteitsblad van Roularta Media Group het Digital Ad Trust-label. Le Vif is de tegenhanger van Knack, dat eerder al het label verwierf. Dat betekent dat na de recent toegekende kwaliteitslabels voor de krantensites van Mediahuis, er in ons land nu al 11 premium nieuwssites zijn gelabeld.
Ondanks de huidige sanitaire crisis lopen de Digital Ad Trust audits gewoon door en worden kandidaten nog steeds beloond met een label voor onlinecampagnes, op voorwaarde natuurlijk dat de eerdergenoemde audit succesvol is. Le Vif profileert zich dus verder als een kwaliteitsvol product met nu ook een label voor online publiciteit doordat de website voldoet aan alle kwaliteitscriteria die door DAT worden opgelegd.
Kandidaat-uitgevers die denken de deadline gemist te hebben hoeven niet te vrezen: de volgende deadline staat ingepland op 22 mei. Het label neemt momenteel enkel display advertenties in rekening. Een videolabel volgt later dit jaar, zoals PUB eerder meldde.
Digital Ad Trust Belgium is een initiatief van de Belgische adverteerders- en uitgeversfederaties UBA en WE MEDIA om de adverteerders meer kwaliteitsgaranties te bieden voor hun onlinecampagnes.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]