Sinds kort biedt Roularta Media een Content To Commerce-formule (CTC) aan waarmee adverteerders op eenvoudige wijze social media posts kunnen doorplaatsen op de Roularta sites (desktop en mobile). De regie biedt die mogelijkheid nu tijdelijk aan op basis van een verlaagde kost per clic.
Met Content To Commerce mikt Roularta Media op drive-to-shop boodschappen, met een concrete call-to-action zoals een kortingsactie, testrit, een bankrekening openen, proefacties voor nieuwe producten, enz. De regie werkt met bestaand materiaal, het bereik is veel breder dan de eigen social media fanbase en de post komt bovendien terecht in een trusted en veilige omgeving, waardoor de kans veel groter is dat er doorgeklikt wordt, luidt het bij Roularta Media. Voor de technologische kant van de zaak, doet de regie een beroep op de technologie van de Amerikaanse start-up Spaceback.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]