Roularta Media start met Content To Commerce

Sinds kort biedt Roularta Media een Content To Commerce-formule (CTC) aan waarmee adverteerders op eenvoudige wijze social media posts kunnen doorplaatsen op de Roularta sites (desktop en mobile). De regie biedt die mogelijkheid nu tijdelijk aan op basis van een verlaagde kost per clic.
Met Content To Commerce mikt Roularta Media op drive-to-shop boodschappen, met een concrete call-to-action zoals een kortingsactie, testrit, een bankrekening openen, proefacties voor nieuwe producten, enz. De regie werkt met bestaand materiaal, het bereik is veel breder dan de eigen social media fanbase en de post komt bovendien terecht in een trusted en veilige omgeving, waardoor de kans veel groter is dat er doorgeklikt wordt, luidt het bij Roularta Media. Voor de technologische kant van de zaak, doet de regie een beroep op de technologie van de Amerikaanse start-up Spaceback.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]