Sinds kort biedt Roularta Media een Content To Commerce-formule (CTC) aan waarmee adverteerders op eenvoudige wijze social media posts kunnen doorplaatsen op de Roularta sites (desktop en mobile). De regie biedt die mogelijkheid nu tijdelijk aan op basis van een verlaagde kost per clic.
Met Content To Commerce mikt Roularta Media op drive-to-shop boodschappen, met een concrete call-to-action zoals een kortingsactie, testrit, een bankrekening openen, proefacties voor nieuwe producten, enz. De regie werkt met bestaand materiaal, het bereik is veel breder dan de eigen social media fanbase en de post komt bovendien terecht in een trusted en veilige omgeving, waardoor de kans veel groter is dat er doorgeklikt wordt, luidt het bij Roularta Media. Voor de technologische kant van de zaak, doet de regie een beroep op de technologie van de Amerikaanse start-up Spaceback.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]