Royale samenwerking tussen D-artagnan en Burger King

Crea / News

Hamburgerketen Burger King blijft zijn koninkrijk uitbreiden. Extra handen om burgers en frietjes te serveren zijn altijd welkom. Daarom rekent de keten op de expertise van agency D-artagnan voor zijn employer branding. Door medewerkers uit verschillende functies te bevragen, achterhaalde D-artagnan de sterktes van Burger King als werkgever.

Bij Burger King werken is even puur als de burgers: iedereen kan er helemaal zichzelf zijn. Je zit er gebakken, want de keten blijft uitbreiden en biedt werkzekerheid, flexibiliteit en kingsize groeikansen. En plezier hebben op het werk staat dagelijks op het menu.

Voor de employer branding-campagne ‘Work it your way’ werd een catchy tweetalige song gemaakt in samenwerking met rapper Bryan Mg. Niet alleen hij, maar ook de eigen medewerkers van Burger King schitteren in de videoclip.

Bekijk de videoclip op workityourway.be. Opgelet: het vrolijke melodietje geraakt niet meer uit je hoofd!

Credits

Client

Burger King

HR Business Partner

Oriane De Pauw

Brand Manager

Celine Van Mileghem

Head of Marketing

Dirk Lammens

   

Agency

D’Artagnan

Creative Director

Geert Wolfs

Account Director

Brecht Leman

CD Design

Vincent Ostyn

Creative

Gerlinde Jonckheere

Project Manager

Bart Vinckier

   

Production Company

Pelican Street

Executive Producer

Jean-Philippe Van Laethem

Creative Partner

Mathieux Ngoie Kapaj

Sound Director

Matthieu Van Laethem

Line Producer

Tom Bungeneers

Director

Leonardo Cosme

Assistant Director

Sander Vermeylen

DOP

David Doom

Assistant Camera

Nathan Lederman

Steadicam

Samuel de Beer

Gaffer

Tim Janssens

Elektro

Flip Hermans

Gripper

Lester Otten

Stylist

Yasmine Jemaa

MUA

Michaellie Bokota

Set Dresser

Kelly Deceuninck

Photographer

Daniil Lavrovski

Assistant Photo

Wouter Maeckelberghe

Music & Lyrics

Laetho & Bryan MG

Performer

 

Editor

 

Colorist

Bryan MG

 

Joris Willems

 

François Dubois