Al jarenlang is Royco een fervente ambassadeur van het betere pauzemoment. De baseline ‘Pauze Werkt’ blijft dan ook hyperrelevant. Maar verandering van spijs doet eten - of drinken - en daarom maakte LDV United voor Royco een tv-spot zonder de alom gekende Roy van Royco.
De held van de spot? Het pauzemoment zelf. Veel heb je namelijk niet nodig om dat pauzemoment intens te beleven. Al is één attribuut essentieel: de waterkoker. Ideaal om even wat stoom af te laten. Want nu en dan pauze nemen is een kwestie van een klik te maken. In de tv-spot wordt dat pauzemoment rond de waterkoker bijna sacraal en wordt duidelijk dat je niet enkel van de heerlijke smaak van een Royco soepje geniet. De minuut ervoor is net zo heerlijk.
Credits
Client : Royco
Contact : Anneleen Kempeneer, Julie Van Meerbeeck
Agency : LDV United
CD : Dennis Vandewalle
CD : Dries De bruyn
Creation : Thomas Thyssens, Matthew Lootens, Julie Vanderbeck
Account Team: Katrien Dupon, Charlotte Pieters
Strategic Director: Jef Raeman
Production : Wenneker
Director : Kevin Boitelle
Audio Production Company: Sonhouse
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]