Royco en LDV United staren naar een waterkoker

Crea / News

Royco

 

Al jarenlang is Royco een fervente ambassadeur van het betere pauzemoment. De baseline ‘Pauze Werkt’ blijft dan ook hyperrelevant. Maar verandering van spijs doet eten - of drinken - en daarom maakte LDV United voor Royco een tv-spot zonder de alom gekende Roy van Royco.

De held van de spot? Het pauzemoment zelf. Veel heb je namelijk niet nodig om dat pauzemoment intens te beleven. Al is één attribuut essentieel: de waterkoker. Ideaal om even wat stoom af te laten. Want nu en dan pauze nemen is een kwestie van een klik te maken. In de tv-spot wordt dat pauzemoment rond de waterkoker bijna sacraal en wordt duidelijk dat je niet enkel van de heerlijke smaak van een Royco soepje geniet. De minuut ervoor is net zo heerlijk.

Credits

Client : Royco

Contact : Anneleen Kempeneer, Julie Van Meerbeeck

Agency : LDV United

CD : Dennis Vandewalle

CD : Dries De bruyn

Creation : Thomas Thyssens, Matthew Lootens, Julie Vanderbeck

Account Team: Katrien Dupon, Charlotte Pieters

Strategic Director: Jef Raeman

Production : Wenneker

Director : Kevin Boitelle

Audio Production Company: Sonhouse