Royco en LDV United staren naar een waterkoker
Al jarenlang is Royco een fervente ambassadeur van het betere pauzemoment. De baseline ‘Pauze Werkt’ blijft dan ook hyperrelevant. Maar verandering van spijs doet eten - of drinken - en daarom maakte LDV United voor Royco een tv-spot zonder de alom gekende Roy van Royco.
De held van de spot? Het pauzemoment zelf. Veel heb je namelijk niet nodig om dat pauzemoment intens te beleven. Al is één attribuut essentieel: de waterkoker. Ideaal om even wat stoom af te laten. Want nu en dan pauze nemen is een kwestie van een klik te maken. In de tv-spot wordt dat pauzemoment rond de waterkoker bijna sacraal en wordt duidelijk dat je niet enkel van de heerlijke smaak van een Royco soepje geniet. De minuut ervoor is net zo heerlijk.
Credits
Client : Royco
Contact : Anneleen Kempeneer, Julie Van Meerbeeck
Agency : LDV United
CD : Dennis Vandewalle
CD : Dries De bruyn
Creation : Thomas Thyssens, Matthew Lootens, Julie Vanderbeck
Account Team: Katrien Dupon, Charlotte Pieters
Strategic Director: Jef Raeman
Production : Wenneker
Director : Kevin Boitelle
Audio Production Company: Sonhouse
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]