Guillaume Collard, die medio juni aantrad als CEO, heeft een nieuwe structuur gekozen voor RTL Belgium. Gedurende de zomer werden er binnen RTL heel wat werkgroepen opgericht en werden er drie strategische prioriteiten bepaald voor de komende jaar: het boosten van de content-strategie, het versnellen van de digitale transformatie en het verhogen van de brand equity.
Om deze doelstellingen te bereiken, kiest de groep voor een nieuwe structuur. Zeer concreet komt er:
1/ Een nieuwe contentpool met 4 verschillende afdelingen
- NEWS (Laurent Haulotte, News Director)
- ENTERTAINMENT - Eusébio Larrea, Head of Entertainment
- SPORTS - Vincenzo Ciuro, Head of Sports
- ACQUISITONS - Laurent Bastin, Head of Acquisitions
2/ Een nieuwe mediapool met 3 verschillende afdelingen
- MEDIA TV (Channel Strategy, Scheduling, Product Marketing) - Erwin Lapraille, Media TV Director
- MEDIA DIGITAL (RTLplay, apps, Channel Strategy, Digital Production, Product Marketing) - Julien Brassine, Media Digital Director
- MEDIA RADIO (Channel Strategy, Scheduling, Audio Production, Product Marketing) – naam wordt nog bekendgemaakt
3/ De oprichting van een Media Factory voor de operationele teams
4/ De oprichting van een Digital Acceleration, Data and Innovation-team, aangestuurd door Julien Brassine
De functie van Sandrine Gobbesso, directeur lineaire en non-lineaire televisie, verdwijnt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]