RTL krijgt opnieuw muntsmaak


Vanaf 4 januari is de Franstalige radiozender Mint terug. Vanaf de start worden de provincies Luik, Namen en Luxemburg nu ook opnieuw via FM bereikt op de provinciale radio’s. Deze nemen een nationaal format over dat eenheid en structuur brengt. Hierdoor focust de zender in de provincie zich binnen een herkenbare “Mint Sound” op regionale en nationale uitzendingen. De nieuwe Mint zal de provinciale activiteit ook regionaal en nationaal promoten. Alle luisteraars kunnen de zender(s) digitaal beluisteren via mint.be, apps én de distributie via de kabelbedrijven. Zo bereikt Mint quasi elk Belgisch gezin.
Mint was een populair radiostation dat in geen tijd en tot het frequentieplan van 2009 een trouw en specifiek publiek opbouwde. Vooral hoger opgeleide (jong-)volwassenen luisterden massaal. De mint “versie 2.0” mikt resoluut verder op deze kern-doelgroep van 30-40 jarigen uit hogere sociale groepen. De toekomst is groen. De muziek “au meilleur goût”. Het team van mediaregie IP stelt op dit moment de nieuwe Mint voor aan adverteerders. Bekijk hieronder alvast de teaser die het publiek recent ontdekte.
https://youtu.be/OKEnrZ8NSzc

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


