Vanaf 4 januari is de Franstalige radiozender Mint terug. Vanaf de start worden de provincies Luik, Namen en Luxemburg nu ook opnieuw via FM bereikt op de provinciale radio’s. Deze nemen een nationaal format over dat eenheid en structuur brengt. Hierdoor focust de zender in de provincie zich binnen een herkenbare “Mint Sound” op regionale en nationale uitzendingen. De nieuwe Mint zal de provinciale activiteit ook regionaal en nationaal promoten. Alle luisteraars kunnen de zender(s) digitaal beluisteren via mint.be, apps én de distributie via de kabelbedrijven. Zo bereikt Mint quasi elk Belgisch gezin.
Mint was een populair radiostation dat in geen tijd en tot het frequentieplan van 2009 een trouw en specifiek publiek opbouwde. Vooral hoger opgeleide (jong-)volwassenen luisterden massaal. De mint “versie 2.0” mikt resoluut verder op deze kern-doelgroep van 30-40 jarigen uit hogere sociale groepen. De toekomst is groen. De muziek “au meilleur goût”. Het team van mediaregie IP stelt op dit moment de nieuwe Mint voor aan adverteerders. Bekijk hieronder alvast de teaser die het publiek recent ontdekte.
https://youtu.be/OKEnrZ8NSzc
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]