RTL krijgt opnieuw muntsmaak

Vanaf 4 januari is de Franstalige radiozender Mint terug. Vanaf de start worden de provincies Luik, Namen en Luxemburg nu ook opnieuw via FM bereikt op de provinciale radio’s. Deze nemen een nationaal format over dat eenheid en structuur brengt. Hierdoor focust de zender in de provincie zich binnen een herkenbare “Mint Sound” op regionale en nationale uitzendingen. De nieuwe Mint zal de provinciale activiteit ook regionaal en nationaal promoten. Alle luisteraars kunnen de zender(s) digitaal beluisteren via mint.be, apps én de distributie via de kabelbedrijven. Zo bereikt Mint quasi elk Belgisch gezin.
Mint was een populair radiostation dat in geen tijd en tot het frequentieplan van 2009 een trouw en specifiek publiek opbouwde. Vooral hoger opgeleide (jong-)volwassenen luisterden massaal. De mint “versie 2.0” mikt resoluut verder op deze kern-doelgroep van 30-40 jarigen uit hogere sociale groepen. De toekomst is groen. De muziek “au meilleur goût”. Het team van mediaregie IP stelt op dit moment de nieuwe Mint voor aan adverteerders. Bekijk hieronder alvast de teaser die het publiek recent ontdekte.
https://youtu.be/OKEnrZ8NSzc
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]