Na het opstarten van S4M in België iets meer dan twee jaar geleden, en na diverse 'digital'-functies te hebben uitgeoefend bij Dentsu, Mindshare en Havas, versterkt Ruben Geeraerts Azerion Belgium als head of Programmatic. Hij zal instaan voor de ontwikkeling van het aanbod van Improve Digital en Headerlift voor de trading desks, de adverteerders en de uitgevers. De komst van Ruben Geeraerts en de opbouw van een team bestaande uit yield & account-managers zou de inkomsten van de adverteerders aanzienlijk moeten doen stijgen en de positie van het RTB en Programmatic aanbod van Azerion behouden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]