Drive-to-store specialist S4M heeft een partnerschap gesloten met Proxistore, specialist in lokale digitale reclame op het web. Dankzij de samenwerking kunnen retailers fysieke point-of-sale bezoeken identificeren die door een online reclamecampagne worden gegenereerd. Adverteerders kunnen zo een strategie uitvoeren die aangepast is aan het gebruikte apparaat (mobiel, desktop, in-app,...) en het gedrag van de gebruiker, met als resultaat geoptimaliseerde reclame-uitgaven. De dienst is al beschikbaar in België en in Frankrijk.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]