Drive-to-store specialist S4M heeft een partnerschap gesloten met Proxistore, specialist in lokale digitale reclame op het web. Dankzij de samenwerking kunnen retailers fysieke point-of-sale bezoeken identificeren die door een online reclamecampagne worden gegenereerd. Adverteerders kunnen zo een strategie uitvoeren die aangepast is aan het gebruikte apparaat (mobiel, desktop, in-app,...) en het gedrag van de gebruiker, met als resultaat geoptimaliseerde reclame-uitgaven. De dienst is al beschikbaar in België en in Frankrijk.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]