Sabato ondersteunt luxesector in stijl

Media / News

Het coronavirus heeft de hele wereldeconomie in zijn greep en doet ook de winkelsector naar adem happen. Sabato, het luxemagazine van De Tijd | L’Echo, staat in deze coronatijden haar luxeadverteerders bij en kijkt samen met hen vooruit naar de heropening van hun winkels.

Sabato en de luxesector slaan de handen in elkaar met de “Let’s come back in style”-editie van Sabato. Op vraag van haar luxeadverteerders werkte Sabato een impactvol initiatief uit waarmee adverteerders snel en stijlvol de traffic in hun winkelpunten kunnen opstarten eens de winkels heropenen.

Op zaterdag 16 mei opent deze speciale editie van Sabato met een oproep aan lezers om het shoppen te hervatten en hun Sabato-merken opnieuw te ontdekken. Deelnemende luxemerken werken exclusief voor Sabato-lezers een uniek aanbod uit dat enkel in deze Sabato op speciaal gelay-oute “Let’s come back in style”-pagina’s verschijnt. Sabato-lezers kunnen dan in de desbetreffende shops het aanbod uit Sabato van 16 mei claimen.

Een impactvolle aankondigingscampagne in De Tijd | L’Echo en op tijd.be en lecho.be in de weken voorafgaand aan 16 mei kijkt samen met de lezers uit naar het moment dat de winkels heropenen en vermeldt ook alle deelnemende partners. Dit speciale nummer van Sabato geniet bovendien van een sterk verhoogde oplage, want de verkoop van de weekendeditie van De Tijd | L’Echo en dus ook van Sabato is ten opzichte van vorig jaar gestegen met 8,2%.