Salesforce blikt vooruit op DMEXCO 2020

Agenda / Communication / News

In een periode waar consumenten meer dan ooit online actief zijn, is de transitie naar een digitale omgeving vandaag noodzakelijk en moeten bedrijven zich aanpassen om hun klanten een feilloze digitale ervaring aan te bieden. Om dit te kaderen houdt Salesforce een virtuele persconferentie op dinsdag 22 september, aan de vooravond van DMEXCO 2020. Daarin zal worden uitgelegd hoe Salesforce zijn business aanpast om marketing experten, commerciële medewerkers en digitale leiders te begeleiden en ervoor te zorgen dat elke interactie tijdens de volledige customer journey resulteert in een betere klanttevredenheid.

Adam Blitzer, Salesforce EVP & GM Digital, zal samen met andere Salesforce-managers uitleg geven over de cruciale tools die klanten vandaag nodig hebben en over hoe merken sneller op de markt kunnen komen, hoe ze gepersonaliseerde, interactieve ervaringen kunnen creëren en hoe Saleforce hen kan helpen om op elk moment klaar te zijn voor de volgende stap in hun traject.

Extra sprekers zijn: Shannon Duffy (SVP Product Marketing: Marketing Cloud, Commerce Cloud, Salesforce Platform & Einstein Analytics, Salesforce), Anna Rosenman (VP Product Marketing, Salesforce Commerce Cloud & Community Cloud) en Bobby Jania (VP Product Marketing, Salesforce Marketing Cloud).

De online persconferentie start om 18u (CET). Registeren kan aan de hand van een mailtje naar Eef Leroy (eef@allcolorsofcommunication.com).