Salesforce gelooft in artificial intelligence


“Met Salesforce Einstein bieden we de slimste CRM ter wereld," zegt Marc Benioff, chairman en CEO van Salesforce. "Elke klant beschikt met Einstein over zijn eigen data scientist, waardoor het voor hen eenvoudig is binnen de context van hun eigen business te profiteren van hoogstaande AI-mogelijkheden.”
De meeste bedrijven hebben echter geen toegang tot de technische expertise en de infrastructuur die nodig is om AI-oplossingen te ontwikkelen. Ze moeten enorme data-sets bijeen brengen wat vraagt om een significant aantal engineers om die complexe data-integratieprocessen te beheren. Vervolgens moeten speciale voorspellende modellen worden gebouwd om de waarde uit de data te halen en continu te blijven bijleren, wat vraagt om een hoge mate van data science-expertise. Om al deze modellen en processen in gebruik te kunnen nemen, is ondersteuning voor de infrastructuur en DevOps nodig. En wat wellicht nog wel het belangrijkste en meest uitdagende is: het overbrengen van de resultaten - de inzichten en aanbevelingen vanuit de modellen - naar de gebruikers binnen de context van hun business, vraagt om complexe integratie. Met Salesforce Einstein zijn AI-mogelijkheden geïntegreerd in elke Salesforce Cloud.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]