Salesforce introduceert kunstmatige intelligentie

Salesforce, gespecialiseerd in CRM, kondigt Service Cloud Einstein aan, ’s werelds eerste intelligente Customer Service-platform. Met Service Cloud Einstein kunnen bedrijven kunstmatige intelligentie gebruiken om de toenemende complexiteit van klantenservice te beheren en productiviteit en efficiëntie bij medewerkers te verhogen. En tevens de klanten goede service te bieden via diverse kanalen. Service Cloud Einstein creëert een extra laag van intelligentie bij elke interactie met de klant, of het nu voor de werknemer, de supervisor of de mobiele medewerker is. Customer service is geëvolueerd van een kostenpost naar een dienst die bijdraagt aan de groei van een bedrijf. Marktleiders geven steeds meer prioriteit aan een goede klantenservice om brand loyalty te vergroten. Tegelijk wordt customer service steeds complexer. Voortdurend duiken nieuwe kanalen en technologieën op, van berichten en mobiele apps tot sociale netwerken en chatbots, waardoor veel bedrijven niet meer weten welk kanaal ze prioriteit moeten geven en op welke manier ze de meest unieke klantervaring kunnen bezorgen. Om een goede balans te kunnen maken tussen opkomende technologieën, een uitstekende dienstverlening en dito operationele werking, is intelligentie de perfecte oplossing. Volgens Accenture is 79 procent van de IT en business managers het erover eens “dat kunstmatige intelligentie zal helpen bij het versnellen van de invoering van technologie door hun gehele organisatie” en dat “kunstmatige intelligentie klaar is om in bedrijven de ervaring en uitkomst van elke interactie met een klant te helpen verbeteren.”

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


