
Customer service is geëvolueerd van een kostenpost naar een dienst die bijdraagt aan de groei van een bedrijf. Marktleiders geven steeds meer prioriteit aan een goede klantenservice om brand loyalty te vergroten. Tegelijk wordt customer service steeds complexer. Voortdurend duiken nieuwe kanalen en technologieën op, van berichten en mobiele apps tot sociale netwerken en chatbots, waardoor veel bedrijven niet meer weten welk kanaal ze prioriteit moeten geven en op welke manier ze de meest unieke klantervaring kunnen bezorgen. Om een goede balans te kunnen maken tussen opkomende technologieën, een uitstekende dienstverlening en dito operationele werking, is intelligentie de perfecte oplossing. Volgens Accenture is 79 procent van de IT en business managers het erover eens “dat kunstmatige intelligentie zal helpen bij het versnellen van de invoering van technologie door hun gehele organisatie” en dat “kunstmatige intelligentie klaar is om in bedrijven de ervaring en uitkomst van elke interactie met een klant te helpen verbeteren.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]