
Customer service is geëvolueerd van een kostenpost naar een dienst die bijdraagt aan de groei van een bedrijf. Marktleiders geven steeds meer prioriteit aan een goede klantenservice om brand loyalty te vergroten. Tegelijk wordt customer service steeds complexer. Voortdurend duiken nieuwe kanalen en technologieën op, van berichten en mobiele apps tot sociale netwerken en chatbots, waardoor veel bedrijven niet meer weten welk kanaal ze prioriteit moeten geven en op welke manier ze de meest unieke klantervaring kunnen bezorgen. Om een goede balans te kunnen maken tussen opkomende technologieën, een uitstekende dienstverlening en dito operationele werking, is intelligentie de perfecte oplossing. Volgens Accenture is 79 procent van de IT en business managers het erover eens “dat kunstmatige intelligentie zal helpen bij het versnellen van de invoering van technologie door hun gehele organisatie” en dat “kunstmatige intelligentie klaar is om in bedrijven de ervaring en uitkomst van elke interactie met een klant te helpen verbeteren.”
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]