Salvo ontwerpt merkidentiteit Mission Lucidity

Imec, UZ Leuven, KU Leuven en het Vlaams Instituut voor Biotechnologie hebben een uniek samenwerkingsverband opgericht waarmee ze hun biomedische, klinische en technologische expertise combineren om dementieonderzoek te innoveren. Strategy & branding agency Salvo werd gekozen om de naam, de visuele identiteit en de digitale aanwezigheid van het project vorm te geven. Het resultaat is Mission Lucidity. Een juiste branding van het project was noodzakelijk om externe fondsen aan te trekken en internationaal gesprekken te openen met potentiële partners zoals The Google Foundation en The Bill & Melinda Gates Foundation.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


