Imec, UZ Leuven, KU Leuven en het Vlaams Instituut voor Biotechnologie hebben een uniek samenwerkingsverband opgericht waarmee ze hun biomedische, klinische en technologische expertise combineren om dementieonderzoek te innoveren. Strategy & branding agency Salvo werd gekozen om de naam, de visuele identiteit en de digitale aanwezigheid van het project vorm te geven. Het resultaat is Mission Lucidity. Een juiste branding van het project was noodzakelijk om externe fondsen aan te trekken en internationaal gesprekken te openen met potentiële partners zoals The Google Foundation en The Bill & Melinda Gates Foundation.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]