Een nieuwe Samsung smartphone lanceer je niet zomaar. Nee, je doet dat met het nodige spektakel en zorgt ervoor dat je de krant haalt. Zo geschiedde dan ook met de launch van de nieuwe Samsung Galaxy A-reeks, waarvoor Fast Forward in het winkelcentrum Docks Bruxsel zo’n 770 durvers van een tien meter hoge Samsung-toren liet springen.
De waaghalzen omklemden tijdens het vallen zo’n geweldige Samsung Galaxy A op een selfiesticken de 16 MP frontcamera van het device registreerde hun sprong.
Het filmpje belandde vervolgens in hun inbox om te sharen met de hashtag #epicselfie en zo kans te maken op een duoticket voor de partycruise “The Ark”. Die laatste bepaalde meteen ook het hele thema voor deze brand activation, met onder meer hostessen in matrozenpakjes en ook de Samsung Experience Store ter plekke kreeg voor de gelegenheid een A-label.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]