Samsung is Creative Marketer of the Year

De organisatoren van het Cannes Lions International Festival of Creativity alias de Cannes Lions roepen Samsung Electronics uit tot Creative Marketer of the Year. Afgelopen jaar alleen al won Samsung 27 Lions. In de hele geschiedenis van het festival haalde Samsung met werk uit 17 landen 74 Lions in totaal binnen.
Samsung erkent de impact van consumenten op de levens van consumenten en heeft zijn marketingbenadering daarom totaal consumer-centric gemaakt. Het spitst zich met zijn producten toe op de verrijking van het leven van consumenten onder het motto Meaningful Progress to Enrich Consumers' Lives'. Dat leverde wereldwijd opmerkelijk creatieve campagnes op, zoals ‘Oscar Selfie’, ‘Every Day is Day One’ en ‘Safety Truck’, die alle drie in de prijzen vielen op de Cannes Lions. De campagne ‘Look at Me’ won alleen al vijf Lions in de editie van 2015.
Younghee Lee, executive vice president of global marketing, mobile communications business van Samsung Electronics, zal de prijs persoonlijk in ontvangst nemen tijdens een ceremonie op zaterdag 25 juni.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]