
De opdracht dit jaar is de jury mee te nemen naar een wereld vol emotie. De deelnemers kunnen hun verbeeldingskracht de vrije loop laten en foto’s inzenden waarmee ze hun eigen interpretatie geven aan het thema feelings in één van de drie categorieën: Happy, Hope en Sad/Anger. Belgische finalisten, die geselecteerd worden door een lokale jury en via een publieksstemming, worden beloond met een Samsung Galaxy Note 9. De internationale jury kiest uit alle lokale winnaars de grote internationale winnaars. Zij winnen een uitzonderlijke fotoreis naar Thailand.
Metro Photo Challenge werd veertien jaar geleden gelanceerd in Zweden en ging in 2007 internationaal. De wedstrijd ontpopte zich tot een vaste afspraak voor fotografen over de hele wereld. Vorig jaar namen wereldwijd niet minder dan 50.000 fotografen deel die samen meer dan 132.000 foto’s instuurden. Met 19.264 deelnemers en 33.827 foto’s belandde België op de nummer 1 in de internationale ranking! MPC 2018 wordt opnieuw ondersteund met een grote mediacampagne in de krant, op de website, de app en de sociale mediakanalen van Metro, maar dankzij verschillende partners ook op radio, televisie en andere printkanalen.
De wedstrijd loopt van 24 september tot 20 november 2018. De lokale winnaars worden op 23 november bekendgemaakt en de internationale winnaars op 12 december. Deelnemen kan via nl.metrotime.be/mpc2018.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]