Samsung voor iedereen
Nu de oorlog tussen Samsung en Apple hevig woedt, geeft de Koreaanse groep zijn ambities voor de Belgische markt niet op. Op gsm-vlak richt de fabrikant zich op de businessmarkt. De tablets bieden een groot groeipotentieel in de B2C-sector, op voorwaarde dat de consument kan worden weggetrokken van de iPad die vandaag nog heerst. In de categorie televisie moet vooral de smart TV de verkoop de hoogte injagen. Daarom is het merk in overleg met alle mediapartners, producenten van content, operatoren, enz.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]