Nu de oorlog tussen Samsung en Apple hevig woedt, geeft de Koreaanse groep zijn ambities voor de Belgische markt niet op. Op gsm-vlak richt de fabrikant zich op de businessmarkt. De tablets bieden een groot groeipotentieel in de B2C-sector, op voorwaarde dat de consument kan worden weggetrokken van de iPad die vandaag nog heerst. In de categorie televisie moet vooral de smart TV de verkoop de hoogte injagen. Daarom is het merk in overleg met alle mediapartners, producenten van content, operatoren, enz.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]