Samsung wint award voor unieke reclame op vrachtwagens


Samsung heeft tijdens de Project Isaac Awards 2015 van Adweek de Gravity Award gewonnen, de hoogste onderscheiding in deze reeks awards die jaarlijks creatieve uitvindingen beloont. Dat deed de elektronicagigant met zijn unieke reclamecampagne om de verkeersveiligheid te verhogen, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Leo Burnett Argentina. Samsung plaatste namelijk eerder dit jaar televisieschermen op de achterkant van vrachtwagens om gemakkelijk te zien is of er al dan niet een tegenligger aankomt. Een ideale oplossing voor drukke wegen in landen als Argentinië, waar per uur minstens één persoon omkomt in een verkeersongeval, en dus ook een prijs waard vinden ze bij de Project Isaac Awards.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



