Samsung heeft tijdens de Project Isaac Awards 2015 van Adweek de Gravity Award gewonnen, de hoogste onderscheiding in deze reeks awards die jaarlijks creatieve uitvindingen beloont. Dat deed de elektronicagigant met zijn unieke reclamecampagne om de verkeersveiligheid te verhogen, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Leo Burnett Argentina. Samsung plaatste namelijk eerder dit jaar televisieschermen op de achterkant van vrachtwagens om gemakkelijk te zien is of er al dan niet een tegenligger aankomt. Een ideale oplossing voor drukke wegen in landen als Argentinië, waar per uur minstens één persoon omkomt in een verkeersongeval, en dus ook een prijs waard vinden ze bij de Project Isaac Awards.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]