Samsung wint award voor unieke reclame op vrachtwagens


Samsung heeft tijdens de Project Isaac Awards 2015 van Adweek de Gravity Award gewonnen, de hoogste onderscheiding in deze reeks awards die jaarlijks creatieve uitvindingen beloont. Dat deed de elektronicagigant met zijn unieke reclamecampagne om de verkeersveiligheid te verhogen, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Leo Burnett Argentina. Samsung plaatste namelijk eerder dit jaar televisieschermen op de achterkant van vrachtwagens om gemakkelijk te zien is of er al dan niet een tegenligger aankomt. Een ideale oplossing voor drukke wegen in landen als Argentinië, waar per uur minstens één persoon omkomt in een verkeersongeval, en dus ook een prijs waard vinden ze bij de Project Isaac Awards.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


