Samsung heeft tijdens de Project Isaac Awards 2015 van Adweek de Gravity Award gewonnen, de hoogste onderscheiding in deze reeks awards die jaarlijks creatieve uitvindingen beloont. Dat deed de elektronicagigant met zijn unieke reclamecampagne om de verkeersveiligheid te verhogen, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Leo Burnett Argentina. Samsung plaatste namelijk eerder dit jaar televisieschermen op de achterkant van vrachtwagens om gemakkelijk te zien is of er al dan niet een tegenligger aankomt. Een ideale oplossing voor drukke wegen in landen als Argentinië, waar per uur minstens één persoon omkomt in een verkeersongeval, en dus ook een prijs waard vinden ze bij de Project Isaac Awards.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]