Samsung heeft tijdens de Project Isaac Awards 2015 van Adweek de Gravity Award gewonnen, de hoogste onderscheiding in deze reeks awards die jaarlijks creatieve uitvindingen beloont. Dat deed de elektronicagigant met zijn unieke reclamecampagne om de verkeersveiligheid te verhogen, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Leo Burnett Argentina. Samsung plaatste namelijk eerder dit jaar televisieschermen op de achterkant van vrachtwagens om gemakkelijk te zien is of er al dan niet een tegenligger aankomt. Een ideale oplossing voor drukke wegen in landen als Argentinië, waar per uur minstens één persoon omkomt in een verkeersongeval, en dus ook een prijs waard vinden ze bij de Project Isaac Awards.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]