Om de heerlijke producten van eigen Limburgse bodem in de kijker te zetten, werkte Provincie Limburg samen met de Content Advertising-cel van Sanoma. Sanoma ontwikkelde een 36-pagina’s tellend lifestyle magazine volledig opgebouwd rond de veelzijdigheid van Limburgse streekproducten. Het magazine wordt verdeeld samen met Libelle in Limburg en bij Het Belang van Limburg. Veerle Neyens, content advertising team manager bij Sanoma: “De combinatie van onze sterke redactionele food- en lifestyle-expertise en ons Content Advertising-team dat weet wat adverteerders zoeken, levert een heel mooi resultaat op: een dedicated magazine over Limburgse superfoods met tips van Limburgse ambassadeurs. Het magazine wordt via onze kanalen verspreid - in dit geval bij de abonnees en losse verkoop in Limburg van Libelle, het grootste vrouwenmagazine van België - en kan door Provincie Limburg ingezet worden op andere plaatsen.”
Inge Moors, gedeputeerde van Landbouw en Platteland bij Provincie Limburg: “Met de campagne ’Limburg smaakt naar meer’ proberen wij iedereen kennis te laten maken met de verschillende lokale producten die Limburg te bieden heeft. In dit kwalitatieve magazine focussen we op enkele belangrijke landbouwproducten - zonder volledig te kunnen zijn - en geven we productinformatie en toelichtingen van vakmensen en experts, zodat de Limburger goed geïnformeerd is en hopelijk vaker zal kiezen voor lokaal geproduceerde producten.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]