Sanoma krijgt boete


De recente verkoop van enkele titels van Sanoma naar De Persgroep kreeg nog een staartje. Voor de betrokken magazines (Humo enzovoort) verandert er niets, maar de Belgische Mededingingsautoriteit oordeelde dat Sanoma te laat een marktstudie had doorgespeeld. Op die manier hinderde Sanoma het onderzoek, wat de uitgeefgroep een boete van 50.000 euro opleverde. Sanoma overweegt in beroep te gaan en ontkent met opzet het onderzoek te hebben gehinderd. 'Te laat' betekende in dit geval overigens slechts twee dagen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


