Sanoma krijgt boete

De recente verkoop van enkele titels van Sanoma naar De Persgroep kreeg nog een staartje. Voor de betrokken magazines (Humo enzovoort) verandert er niets, maar de Belgische Mededingingsautoriteit oordeelde dat Sanoma te laat een marktstudie had doorgespeeld. Op die manier hinderde Sanoma het onderzoek, wat de uitgeefgroep een boete van 50.000 euro opleverde. Sanoma overweegt in beroep te gaan en ontkent met opzet het onderzoek te hebben gehinderd. 'Te laat' betekende in dit geval overigens slechts twee dagen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]