De recente verkoop van enkele titels van Sanoma naar De Persgroep kreeg nog een staartje. Voor de betrokken magazines (Humo enzovoort) verandert er niets, maar de Belgische Mededingingsautoriteit oordeelde dat Sanoma te laat een marktstudie had doorgespeeld. Op die manier hinderde Sanoma het onderzoek, wat de uitgeefgroep een boete van 50.000 euro opleverde. Sanoma overweegt in beroep te gaan en ontkent met opzet het onderzoek te hebben gehinderd. 'Te laat' betekende in dit geval overigens slechts twee dagen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]