De recente verkoop van enkele titels van Sanoma naar De Persgroep kreeg nog een staartje. Voor de betrokken magazines (Humo enzovoort) verandert er niets, maar de Belgische Mededingingsautoriteit oordeelde dat Sanoma te laat een marktstudie had doorgespeeld. Op die manier hinderde Sanoma het onderzoek, wat de uitgeefgroep een boete van 50.000 euro opleverde. Sanoma overweegt in beroep te gaan en ontkent met opzet het onderzoek te hebben gehinderd. 'Te laat' betekende in dit geval overigens slechts twee dagen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]