Sarah Jessica Parker en Mahmood vragen zich af wat ze vandaag aandoen

Fashionplatform Zalando lanceert in heel Europa zijn lente-/zomercampagne voor 2025. De gezichten van de nieuwe campagne zijn de viervoudige Golden Globe Award-winnares Sarah Jessica Parker en Mahmood, een gevierde Italiaanse singer-songwriter en stijlicoon die de hitlijsten aanvoerde en multi-platina behaalde. De campagne onderzoekt op een speelse manier de dagelijkse vraag 'Wat doe ik aan?' - een vraag die door mensen overal meerdere keren per dag op de meest uiteenlopende manieren wordt beantwoord. De lente-/zomercollectie van 2025 benadrukt het plezier van individuele outfits en laat zien dat mode niet alleen over trends gaat, maar over zelfvertrouwen op elk moment van de dag.
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]