Fashionplatform Zalando lanceert in heel Europa zijn lente-/zomercampagne voor 2025. De gezichten van de nieuwe campagne zijn de viervoudige Golden Globe Award-winnares Sarah Jessica Parker en Mahmood, een gevierde Italiaanse singer-songwriter en stijlicoon die de hitlijsten aanvoerde en multi-platina behaalde. De campagne onderzoekt op een speelse manier de dagelijkse vraag 'Wat doe ik aan?' - een vraag die door mensen overal meerdere keren per dag op de meest uiteenlopende manieren wordt beantwoord. De lente-/zomercollectie van 2025 benadrukt het plezier van individuele outfits en laat zien dat mode niet alleen over trends gaat, maar over zelfvertrouwen op elk moment van de dag.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








