Save The Queen is een nieuw merk van gin en onderscheidt zich toch wel wat door de specifieke wijze van productie. Deze distillerie uit Aalst maakt namelijk gebruik van honing van stedelijke honingkolonies. Met name van de honing van bijen die u in Aalst en ook in Antwerpen kunt zien zoemen, een idee van de jonge ondernemers-bijenkwekers Olivier Roels en Michael van Lent. Save The Queen kan jaarlijks tot 800 ginflessen produceren. Het merk engageert zich dus niet toevalling ten faveure van het voortbestaan van de bijen. "No bees no future", zo luidt het motto. Een echte advertentiecampagne lukte nog niet, maar Save The Queen probeert wel op andere manieren enige bekendheid te verwerven. Zo was het in november aanwezig op de BOA Bar ( Best Of Activation).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]