Save The Queen is een nieuw merk van gin en onderscheidt zich toch wel wat door de specifieke wijze van productie. Deze distillerie uit Aalst maakt namelijk gebruik van honing van stedelijke honingkolonies. Met name van de honing van bijen die u in Aalst en ook in Antwerpen kunt zien zoemen, een idee van de jonge ondernemers-bijenkwekers Olivier Roels en Michael van Lent. Save The Queen kan jaarlijks tot 800 ginflessen produceren. Het merk engageert zich dus niet toevalling ten faveure van het voortbestaan van de bijen. "No bees no future", zo luidt het motto. Een echte advertentiecampagne lukte nog niet, maar Save The Queen probeert wel op andere manieren enige bekendheid te verwerven. Zo was het in november aanwezig op de BOA Bar ( Best Of Activation).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]