SBS stelde eind januari zijn nieuwe strategie en zijn nieuwe jaarprogrammatie voor. Daarbij vielen ook prijzen te winnen voor bureaus en adverteerders. Met het Het Rad-kraslotje uit het pretpakket vielen er heel wat mooie prijzen te winnen. Zo ging Quooker aan de haal met de jackpot: een tv-campagne ter waarde van €100.000. Ook Delhaize viel in de prijzen met een Smart AD-campagne ter waarde van €20.000 en Nationale Loterij kan binnenkort een pauzeknopcampagne ter waarde van €15.000 boeken.
Creative agency Wunderman Thompson uit Antwerpen kraste de mispoes op Het Rad-biljet en mocht hiervoor wel een heel bijzondere prijs in ontvangst nemen. 867 Junior Bake Off-koekjes rechtstreeks uit de oven van Jeroom geleverd bij het bureau. En KBC Bank & Verzekeringen won de Containercup. Het bedrijf was de gelukkige winnaar en had de eer om Wesley Sonck en Pedro Elias te mogen ontvangen en zelf de zevenkamp uit te testen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]