SBS stelde eind januari zijn nieuwe strategie en zijn nieuwe jaarprogrammatie voor. Daarbij vielen ook prijzen te winnen voor bureaus en adverteerders. Met het Het Rad-kraslotje uit het pretpakket vielen er heel wat mooie prijzen te winnen. Zo ging Quooker aan de haal met de jackpot: een tv-campagne ter waarde van €100.000. Ook Delhaize viel in de prijzen met een Smart AD-campagne ter waarde van €20.000 en Nationale Loterij kan binnenkort een pauzeknopcampagne ter waarde van €15.000 boeken.
Creative agency Wunderman Thompson uit Antwerpen kraste de mispoes op Het Rad-biljet en mocht hiervoor wel een heel bijzondere prijs in ontvangst nemen. 867 Junior Bake Off-koekjes rechtstreeks uit de oven van Jeroom geleverd bij het bureau. En KBC Bank & Verzekeringen won de Containercup. Het bedrijf was de gelukkige winnaar en had de eer om Wesley Sonck en Pedro Elias te mogen ontvangen en zelf de zevenkamp uit te testen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]