SBS doet zotjes voor KBC, Wunderman Thompson, Quooker, Delhaize en Nationale Loterij

Awards / Media / News

SBS stelde eind januari zijn nieuwe strategie en zijn nieuwe jaarprogrammatie voor. Daarbij vielen ook prijzen te winnen voor bureaus en adverteerders. Met het Het Rad-kraslotje uit het pretpakket vielen er heel wat mooie prijzen te winnen. Zo ging Quooker aan de haal met de jackpot: een tv-campagne ter waarde van €100.000. Ook Delhaize viel in de prijzen met een Smart AD-campagne ter waarde van €20.000 en Nationale Loterij kan binnenkort een pauzeknopcampagne ter waarde van €15.000 boeken.

Creative agency Wunderman Thompson uit Antwerpen kraste de mispoes op Het Rad-biljet en mocht hiervoor wel een heel bijzondere prijs in ontvangst nemen. 867 Junior Bake Off-koekjes rechtstreeks uit de oven van Jeroom geleverd bij het bureau. En KBC Bank & Verzekeringen won de Containercup. Het bedrijf was de gelukkige winnaar en had de eer om Wesley Sonck en Pedro Elias te mogen ontvangen en zelf de zevenkamp uit te testen.