SBS stelde eind januari zijn nieuwe strategie en zijn nieuwe jaarprogrammatie voor. Daarbij vielen ook prijzen te winnen voor bureaus en adverteerders. Met het Het Rad-kraslotje uit het pretpakket vielen er heel wat mooie prijzen te winnen. Zo ging Quooker aan de haal met de jackpot: een tv-campagne ter waarde van €100.000. Ook Delhaize viel in de prijzen met een Smart AD-campagne ter waarde van €20.000 en Nationale Loterij kan binnenkort een pauzeknopcampagne ter waarde van €15.000 boeken.
Creative agency Wunderman Thompson uit Antwerpen kraste de mispoes op Het Rad-biljet en mocht hiervoor wel een heel bijzondere prijs in ontvangst nemen. 867 Junior Bake Off-koekjes rechtstreeks uit de oven van Jeroom geleverd bij het bureau. En KBC Bank & Verzekeringen won de Containercup. Het bedrijf was de gelukkige winnaar en had de eer om Wesley Sonck en Pedro Elias te mogen ontvangen en zelf de zevenkamp uit te testen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]